Trikovi kojima supermarketi zarađuju na akcijama

Potrošačka udruga Which? iz Velike Britanije obavila je veliko istraživanje u kojem su kroz godinu dana pratili cijene više od 700.

24.5.2012.
18:38
VOYO logo

Naime, istraživanje udruge je pokazalo da supermarketi mame kupce tobožnjim akcijama i sniženjima, gdje zapravo dižu umjesto da spuštaju cijene proizvoda, piše Daily Mail.

Manipuliranjem cijenama supermarketi stvaraju iluziju da na akcijama štedite novac. Primjerice supermarket Asda povećao je cijenu jedne čašice jogurta Müller s 30 na 61 peni kada je na akciji nudio kupnju 10 čaša jogurta po cijeni od 4 funte. Kad je akcija završila, cijenu jogurta vratili su na 30 penija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Također, Tesco je primjerice prodavao pivo Becks po 'sniženoj' cijeni čak 190 dana, a po navodno pravoj cijeni pivo se prodavalo samo 70 dana. Slično je napravio i Ocado: jagode su po cijeni od 3,89 do 4,38 funti prodavali samo 13 dana, nakon čega su ih prodavali po 'sniženoj' cijeni od 2,25 funti idućih 112 dana!

Nadalje, otkriveno je i da je Asda prodavala zubnu pastu Aquafresh Milk Teeth Toothpaste s porukom "Prije 1,74 funte, sad 1,15 funti", iako se ta zubna pasta baš nikad nije prodavala po toj cijeni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U prozvanim supermarketima Tesco i Asda otkrivene su varke pripisali - ljudskoj grešci. "Mi smo samo ljudi i povremeno radimo greške", priopćeno je iz Asde. Online trgovina Ocado također je navela da je došlo do greške u sustavu u cijenama jagoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo