Najiritantnije navike koje ljudi svakodnevno čine na poslu, a zbog kojih ih većina 'mrzi'

Rad u uredu ponekad zna biti itekako naporan, osobito ako se radi o prostoru otvorenog tipa.

22.1.2015.
13:28
VOYO logo

Nitko nije savršen, a svatko do nas ima niz navika koje vrlo lako mogu izbaciti iz takta kolege s kojima dijelimo prostor u kojem radimo.

Bilo da ste po prirodi tolerantniji ili ne, evo stvari koje najčešće iritiraju kolege iz ureda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- Ne žele oprati šalice iz koje pijete kavu - Jedu hranu koja ne miriši dobro odnosno smrdi - Koriste zvučnik prilikom razgovora na mobitel tako da svi čuju o čemu pričaju - Zvižde ili pjevuše - Gnjave ostale s time kako imaju pune ruke posla - Ne kuhaju kavu kada je red na njih - Stoje pored vašeg stola dok vi telefonirate - Imaju ružne navike u WC-u - Govore glasno - Pozdravljaju vas s 'Dobar dan' kad zakasnite pet minuta - Proizvode čudne zvukove kad jedu - Bezobrazni su prema čistačicama - Ignoriraju zvonjavu telefona - Preglasno tipkaju - Smiju se stvarima koje nisu smiješne - Stalno ''prčkaju'' po grijanju ili klimi - Komentiraju vaš ručak, poput ''Oooo, zdravo'' - Pušu nos preglasno - Dogovaraju sastanke u vrijeme ručka - Spemaju službeni mail tvrtke s obavijestima o nestalim šalicama i sličnome - Pojedu svu hranu - Ostavljaju upozoravajuće poruke posvuda

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo