MA, DAJTE, MOLIM VAS / Piloti smatraju pravilo o dvije osobe besmislenim

29.3.2015.
23:04
VOYO logo

Čovjek uvijek traga za rješenjem, pogotovo nakon velike katastrofe poput one leta 4U 9525 u kojoj je u francuskim Alpama poginulo 150 ljudi, a problem sada pokušava riješiti cijela zajednica zračnih prijevoznika, piše njemački list Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Prema nalazima francuskih istražitelja kopilot Andreas Lubitz je namjerno usmjerio Airbus A320 u planinu, a posljednje minute je bio sam u kokpitu u koji nije htio pustiti kapetana leta koji je otišao u toalet.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tko traži brzi odgovor, nalazi brzi odgovor: u svakom trenutku u kokpitu moraju biti dvije osobe, piše FAZ. Budući da uglavnom zbog štednje u avionu nema tri pilota ubuduće bi najmanje jedan stjuard ili stjuardesa došli u kokpit kako bi spriječili nesreće poput one u Francuskoj.

Američke zrakoplovne tvrtke već dulje imaju to pravilo, a sada se pridružuju i europske poput Easyjeta i Norwegiana, Ryanaira i Air Berlina te Lufthanse i Germanwingsa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"To zvuči dobro, trebalo bi umiriti. Samo, ne donosi ništa", piše FAZ.

Iskusni piloti govore da se ovdje radi o "prividnom aktivizmu" koji bi trebao umiriti javnost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ako pilot hoće može avion za dvije sekunde nepovratno srušiti" koristeći upravljač ili kormilo ili isključivanjem motora u kritičnom trenutku.

Pri tome stjuardesa ne može učiniti ništa jer nema pojma o tome što pilot radi, a pogotovo ne može ništa protiv toga poduzeti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Protiv psihički oboljelog pilota koji je odlučio izvršiti samoubojstvo stjuardesa je bespomoćna", navodi FAZ riječi pilota.

Ako se hoće povećati sigurnost mora se dokazati da su redoviti psihijatrijski testovi svrhoviti, a naprosto staviti stjuardesu da sjedi u pilotskoj kabini je besmisleno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Glasnogovornik Air Francea upozorio je na opasnost od više birokracije i novih propisa koji su u slučaju problema nekorisni.

Zrakoplovni stručnjak koji je zatražio da ostane neimenovan čvrsto smatra: "To ne daje niti 0,01 posto više sigurnosti".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo