Kako su Bosanci zajebali FIFU, Panini i Coca-Colu

28.4.2014.
12:20
VOYO logo

Duhoviti tekst o maniji lijepljenja sličica te potrebi, svojstvenoj cijeloj regiji, da se zezne sistem čak i ako se od toga nema opipljive koristi prenosimo s portala Tačno.net, autor je Haris Ljevo.

Među oboljelima mnogo više starijih

"Plasmanom na Mundijal u Brazil reprezentacije Bosne i Hercegovine ponovo su na svoje došli i ljubitelji Paninija u našoj zemlji. Paninijeva groznica zahvatila je ovih dana sve ljubitelje fudbala u BiH, a među oboljelim od groznice, čini se, mnogo je više starijih osoba koje su tu groznicu pokupile još za vrijeme dok je na Mundijalu igrala reprezentacija Jugoslavije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako je ovo vrijeme interneta u kojem mladi ljudi od printane literature u rukama drže isključivo biltene sportskih kladionica; FIFA, Panini i jedan od glavnih sponzora FIFA-e Coca-Cola odlučili su pokrenuti i projekat online albuma. Svi ljubitelji Paninija svakodnevno na internet stranici FIFA-e imaju mogućnost lijepiti sličice svjetskih fudbalera.

Glavni cilj širenje ljubavi

Kako bi još jednom stala uz svoj slogan Fair Play, FIFA je napravila i pravila kojih su se učesnici ove zanimljive igre dužni pridržavati. Iz FIFA-e i Paninija su prvi dan kada su pokrenuli Paninijev online album pojasnili kako je glavni cilj ove igre širenje ljubavi i sklapanje prijateljstava između svih ljubitelja fudbala širom svijeta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema jasnim FIFA-inim pravilima, krajnji cilj igre je popuniti album tamo nekad do avgusta mjeseca, do kada igra traje, ali mnogo važnija misija na tom putu do konačnog cilja je da se učesnici igre širom svijeta međusobno druže i razmjenjuju sličice kako bi stekli neraskidiva prijateljstva koja će trajati mnogo duže i od same igre, ali i trajanja narednih nekoliko Mundijala.

Zbog toga je FIFA svojim vjernim igračima ponudila svakodnevno besplatna tri paketa od po pet sličica, zatim igranje kviza o poznavanju istorijata Mundijala u kojem učesnici mogu osvojiti još jedan dodatni paket. Igrači za skupljanje sličica za online album mogu čak koristiti i kodove iz sličica za ovaj “pravi” album, kao i kodove s čepova boca Coca-Cole.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dnevno se može otvoriti maksimalno pet paketića

Album se sastoji od 424 sličice, a kako bi igra trajala dovoljno dugo da FIFA-ina misija razvijanja prijateljstava i saradnje širom svijeta uspije, FIFA i Panini su igračima dozvolili da dnevno mogu otvoriti maksimalno pet paketa sličica, odnosno da mogu u online album zalijepiti dnevno 25 sličica. Svaku duplu sličicu učesnici igre mogu zamijeniti s nekim od ostalih igrača u bilo kojem dijeliću kugle zemaljske. Tako možete zamijeniti duplog Avdiju Vršajevića za Rogera Espinozu iz Hondurasa s nekim od učesnika igre iz Benina, Pakistana, Djevičanskih otoka ili Bolivije. Lijepljeći sličice u laganom ritmu, bez imalo žurbe, album možete popuniti za nekih 25 dana, a da ne potrošite nijednu marku.

Sve su to FIFA i Panini lijepo osmislili, ali na jednu stvar nisu računali. Nisu znali da u Bosni i Hercegovini, maloj zemlji na brdovitom Balkanu, postoje takvi genijalci koji su u stanju u jednom danu zajebati takve svjetske velike kompanije poput FIFA-e, Paninija i Coca-Cole, te popuniti album za samo jedan dan. Sjedili su tako ljudi iz Paninija i FIFA-e i gledali se preko oka pitajući se "šta smo to zajebali, gdje smo to pogriješili, kako je ovo moguće"?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odmah pronašli caku

Genijalni Bosanci našli su caku u čestom mijenjanju mjesta boravka na FIFA-inoj stranici. Skontali su da FIFA i Panini pakovanja sa sličicama dijele prema vremenskim zonama, pa kako FIFA pošalje sličice igračima u Haitiju tako Mujo iz Zavidovića promijeni mjesto boravka i postane stanovnik Haitija. Kad sličice dobiju u Bangladešu, Haso iz Kaknja mijenja mjesto prebivališta, te pokupi sličice stanovnicima te daleke azijske zemlje. I dok je Diego u Haitiju u svom online albumu imao samo 30 zalijepljenih sličica, Mujo je u Zavidovićima za to vrijeme imao popunjen album i hvalio se svojim drugarima kako je on, eto, uspio popuniti album, a svi oni koji nisu uspjeli u tome oni su nekakve neznalice i propalice, a on je genijalac.

Grozan je osjećaj kada na FIFA-inoj stranici vidite da 80 posto onih koji objašnjavaju 'neznalicama' kako popuniti album za dan ili dva pored svog kodnog imena imaju zastavu Bosne i Hercegovine. Onih preostalih 20 posto pored svojih lažnih imena uglavnom imaju zastave Srbije ili Hrvatske. Šta će oni, prepisali od nas. Kasnije se taj odnos u procentima malo promijenio, pa su se pored lažnih imena 'genijalaca' mogle vidjeti i zastave drugih zemalja. Izvoz ideje je uspio.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poništili sve sumnjive albume

Bosanci su još jednom, kako bi cijelom svijetu pokazali svoju glupost, dok im pjena nacionalizma oblijeva gladna usta i dok se kunu kako svoju zemlju ne daju ni za kakvo blago svijeta, mijenjali svoju nacionalnost 24 puta u toku dana samo kako bi popunili jedan virtuelni Paninijev album prije nekog tamo Diega iz Kolumbije, Ahmeda iz Indonezije, Jamesa iz Samoe ili Didiera iz Obale Slonovače.

Srećom, FIFA je poduzela jedine normalne korake. Desetak dana kasnije FIFA i Panini su poništili sve prevarom popunjene albume, pa danas Mujo iz Zavidovića, Haso iz Kaknja i svi ostali Bosanski genijalci imaju prazne albume i kreću iz početka u novo popunjavanje. Samo ovaj put u ravnopravnoj igri sa svim ostalim igračima iz cijelog svijeta. Sada Muji i Hasi kada su izgubili bitku za FIFA-om ne preostaje ništa drugo nego da na svim stadionima postave tranparente i skandiraju FIFA MAFIJA". http://tacno.net/sport/kako-su-bosanci-zajebali-fifu-i-panini/

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Samit
fnc 15
Gajin svet
Cijena strasti
Hell's kitchen
default_cta
Azbuka našeg života
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Alvin i vjeverice
Pevačica
default_cta
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Volio bih da sam ovdje
Brak na prvu
Playmobil
default_cta
Sumrak saga: Mladi mjesec
VOYO logo