Sinergija prirodne morske vode Jadrana i hidrolata smilja i lavande ima snažno djelovanje

Istraživanje provedeno na više od 3.000 osoba koje koriste sprejeve za nos pokazalo je da je glavni kriterij odabira proizvoda njegovo snažno djelovanje i sastojci na prirodnoj bazi.

9.2.2015.
16:33
VOYO logo

Aqua Maris Refresh, s prirodnom morskom vodom iz Jadrana i dijelovima eteričnih ulja smilja i lavande (hidrolatima), proizvod je koji najčešće preporučuju liječnici i ljekarnici.

Prema istraživanju, šest od deset osoba proizvod koristi na tjednoj bazi kao dio osnovne higijene nosne sluznice. Osobe koje ga koriste tek kad su simptomi prehlade ili nadražene sluznice već uznapredovali, opisuju ga kao sprej koji im uvelike olakšava probleme sa začepljenim nosom ili isušenom sluznicom. I njima je izuzetno važno prirodno porijeklo njegovih sastojaka zbog čestih nuspojava kod korištenja standardnih medicinskih proizvoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tamara Radić, Dr.Med., iz JGL-a komentirala je rezultate ankete provedene na više hrvatskih najčitanijih internetskih medija kao jako pozitivnu povratnu informaciju s tržišta.

"Moram priznati da smo nestrpljivo čekali rezultate istraživanja, samim time što je provedeno na osobama koje nisu bile unaprijed odabrane da ispune anketu već su sudjelovale isključivo svojom voljom. Rezultati su nam zapravo pokazali da nisu samo liječnici i ljekarnici Aqua Maris prepoznali kao neosporno djelotvornim. Informacija da šest od deset osoba tjedno koristi Aqua Maris Classic ili Aqua Maris Refresh sa hidrolatima smilja i lavande svakako nam govori koliko povjerenja korisnici u njega imaju i koliko je važno uvijek ulagati u najviši standard kvalitete izrade i odabir prirodnih djelotvornih sastojaka. U ime JGL-a i svoje osobno, zahvaljujem se svima koji su sudjelovali u anketi i recenzijama. Zbog Vas smo ovdje, slušamo Vaše dojmove, svakodnevno ulažemo u razvoj i održavanje najvišeg standarda kvalitete, te ponosno ističemo Proizvedeno u Hrvatskoj."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo