OGLAS

Heineken i Armin Van Buuren pozivaju mlade da više plešu i sporije piju

10.7.2014.
9:59
VOYO logo

Heineken svojom globalnom kampanjom Dance More, Drink Slow; potiče mlade odrasle osobe na odgovornu konzumaciju alkohola

Glavnu ulogu u kampanji ima svjetski poznati DJ Armin Van Buuren koji ove godine nastupa na festivalu Ultra Europe u Splitu

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kampanja 'Dance More, Drink Slow' oživljena je u video spotu 'The Experiment', a prikazuje pozitivan utjecaj koji DJ, odnosno njegova dobra glazba, može imati na promjenu u ponašanju mladih te ih potaknuti da plešu više i time piju sporije. Video spot kampanje 'Dance More, Drink Slow' dostupan je na poveznici

//www.youtube.com/embed/WRup4Xk7uKE

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U povodu ove suradnje, Armin Van Buuren je izjavio:

"Kada sviram pred tisućama ljubitelja glazbe, želim da uživaju u trenutku i da ga se sjećaju kada večer završi, a to podrazumijeva umjereno konzumiranje alkohola. Razlog moje suradnje s Heinekenom je izvrsna prilika, ujedno i odgovornost, da se bolje povežemo s našom publikom i utječemo na pozitivne promjene u njihovom ponašanju."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova kampanja nastavak je promicanja poruke o odgovornoj konzumaciji alkohola 'Enjoy Heineken Responsibly' koju Heineken od 2004. godine ističe kod svih svojih sponzorstava, a svake se godine nalazi i na milijunima boca i limenki. Heineken u Hrvatskoj tradicionalno podržava vrhunske festivale elektronske glazbe, a već jedrugu godinu zaredom sponzor i službeno pivo festivala Ultra Europe koji se održava u Splitu. Osim što time svojim potrošačima omogućavazabavu i uživanje u glazbi, kampanjom 'Dance More, Drink Slow' ujedno ih poziva da u pivu uživaju odgovorno.

Kao članica HEINEKEN kompanije te jedna od najvećih proizvođača piva na hrvatskom tržištu, i Karlovačka pivovara provodi različite programe kojima aktivno potiče odgovorne stavove prema alkoholu i sprječava njegovu zlouporabu. Tako je 2012. godine pokrenula projekt 'Tko pije, taj ne vozi', dok su 2013. pokrenuti projekt 'Za odgovorno odrastanje mladih' te akcija 'Ja sam 18+' u sklopumanifestacije Dani piva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Cijena strasti
Brak na prvu
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Brak na prvu Australija
default_cta
Zlatni dečko
Azbuka našeg života
Tajne vinove loze
Svemirci s gornjeg kata
Dosje Jarak
default_cta
Obiteljske tajne
Plaćenici
Mali princ
VOYO logo