Godišnje okupljanje marketinške industrije na HURA partiju

8.12.2012.
19:01
VOYO logo

Tema ovogodišnjeg HURA partya bila je ''Be The (HURA) Party'', a u skladu s nazivom, uzvanici su dobili pozivnice u obliku agencijskog zadatka kako bi sami napravili koncept partya i tako sa svima podijelili svoje ideje za druženje marketinške zajednice. U opuštenoj atmosferi uzvanici su zajedno razmjenili dojmove o protekloj godini i nazdravili za pozitivne pomake na tržištu u 2013. godini.

Unatoč negativnim trendovima i prognozama za sljedeću godinu, vodstvo HURA-e smatra kako će pozitivnih promjena biti, iako je o njihovom opsegu teško govoriti, jer ovise o svim segmentima industrije, ali i općem stanju domaće ekonomije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Smatram kako je 2012. godina bila vrlo turbulentna, s brojnim negativnim trendovima koji su pratili cijelu marketinšku industriju, od pada oglašivačkih budžeta, gašenja dijela medija te brojnih problema koji su povezivani s marketinškom zajednicom u Hrvatskoj. Nova Uprava HURA-e odlučila je čvrsto stati iza svojeg članstva, te brojnim inicijativama i novim projektima doprinijeti većoj profesionalizaciji udruženja te podizanju ugleda struke. Zadatak koji smo postavili nije nimalo lagan, ali nam činjenica da smo u 2012. povećali članstvo, uspješno nastavili s postojećim projektima (HOWtoWOW, HURA AdEx, Effie, IdejaX) te pokrenuli nekoliko novih (BalCannes, EAC certificiranje) govori nam da smo na pravom putu te da će vidljivih pomaka na bolje svakako biti'', izjavio je Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
HELL'S KITCHEN usa
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo