Mercator krenuo u ofenzivu – nove trgovine i niže cijene

18.11.2010.
15:19
VOYO logo

Mercator Hrvatska u utorak u Slavoniji istodobno otvara čak 22 trgovine novog prodajnog formata Getro market, uz slogan Najbolja ponuda, najniže cijene. Tim otvaranjem trgovina u prostorima nekadašnjeg Presoflexa, postaje jasno kako integracija poslovanja Getroa u sustav Mercatora, koji je od okončanja akvizicije u veljači proširio asortiman u 16 preuzetih trgovačkih centara Getroa i snizio cijene, znači i privlačenje nove skupine potrošača, koja je u recesiji najbrojnija.

"Strategija novog formata je jasna – široj grupi kupaca sa srednjim i nižim primanjima, te onima koji žele na racionalniji način upravljati kućnim budžetom ponuditi lanac trgovina čija ponuda odgovara njihovim potrebama i potrošačkoj moći. To u prvom redu podrazumijeva više proizvoda domaćih proizvođača i prilagođavanje asortimana i poslovanja pojedinoj mikrolokaciji prema potrebama lokalnog stanovništva", izjavio je za Večernji list Hrvoje Štorga, predsjednik Uprave Mercatora-H.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Takav format prilagođen prema sociodemografskim pokazateljima u Slavoniji zahtijeva specifičnost. Naime, žitelji Požeško-slavonske i Brodsko-posavske županije, prema podacima iz Fine, imaju najniže plaće u Hrvatskoj, a čak 45 posto kućanstava u Slavoniji, prema istraživanju GfK, jedva spaja kraj s krajem.

Stoga su upravo takve statistike mikrolokacija okosnica strategije tzv. ekonomičnog formata Getro marketa, koji se idućeg tjedna otvaraju u Slavonskom Brodu, Požegi, Našicama, Okučanima, Novoj Gradiški, Davoru, Pleternici, Starom Petrovu Selu, Sibinju i Rataru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mercator će se, tvrdi Štroga, i dalje razvijati kao trgovački lanac visoke razine kvalitete, usluge, širokog asortimana i najboljeg odnosa ponude i cijene. Ciljana tržišta su urbane sredine, sredine više kupovne moći i turistička središta, a ciljani kupci svi oni koji traže višu vrijednost za svoj novac. Getro, pak, u formatu velikih trgovina ostaje cash&carry orijentiran na veleprodaju, kao i maloprodaju, s visokim udjelom trgovačkih marki u asortimanu, ali i dostojnom ponudom proizvoda poznatih marki, piše Večernji list.

Bit će zanimljivo vidjeti kako će na novu Mercatorovu strategiju odgovoriti konkurencija i hoće li u svemu profitirati potrošači.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201011140016006 arti-201011100624006 arti-201011080077006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC17
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo