Najbolji australski kreativni direktor na Danima komunikacija

Predsjednik BBDO-a Singapur Danny Searle jedan od troje novih predavača na Danima komunikacija.

21.3.2013.
12:32
VOYO logo

Organizacijski odbor festivala marketinških komunikacija, Dani komunikacija, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 16. do 19. svibnja 2013., predstavlja tri nova vrhunska predavača s kojima je dogovoren nastup na Danima komunikacija.

Najbolji australski kreativni direktor Danny Searle, član savjetodavnog odbora Effie Worldwide Judd Labarthe i stručnjak za digitalne medije Brian Morrissey održat će predavanja o tome kako postati najnagrađivanija agencija, koje su tajne najučinkovitijih svjetskih kampanja te predstaviti pet glavnih trendova content publishinga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Danny Searle, potpredsjednik BBDO-a Azija i predsjednik BBDO-a Singapur proglašen je najboljim australskim kreativnim direktorom od strane vodećeg australskog poslovnog časopisa BRW, a na temelju ispitivanja provedenog među 50 vodećih marketinških direktora u Australiji. Časopis Campaign Brief Magazine imenovao ga je “jednim od deset vodećih dobitnika nagrade Australian Award desetljeća”. Karijeru je započeo u agenciji The Campaign Palace u Sydneyju, gdje je tijekom pet godina producirao neke od najpoznatijih australskih oglasa. Nakon toga, 2000. godine prelazi na poziciju kreativnog direktora i zamjenika direktora u agenciju Clemenger BBDO s kojom četiri godine zaredom osvaja titulu australske agencije godine. U azijski ured agencije BBDO/Proximity u Singapur dolazi prije pet godina, na poziciju predsjednika Uprave i glavnog direktora za korisnike. Godinu dana nakon njegova dolaska BBDO/Proximity je proglašena vodećom azijskom kreativnom agencijom, najučinkovitijom azijskom mrežom te vodećom azijskom digitalnom mrežom.

Brian Morrissey glavni je urednik Digidaya, portala specijaliziranog za digitalne medije i marketinšku industriju. Prije toga je šest godina bio urednik digitalnih medija u Adweeku gdje je, između ostalog, bio zadužen za praćenje trendova u digitalnim medijima i marketingu, te je bio čest predavač na konferencijama vezanim za industriju. Može se pohvaliti gotovo desetljeće dugim iskustvom u industriji budući da je prije spomenutih pozicija pisao za DM News, ClickZ i Silicon Alley Reporter.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na Danima komunikacija će održati predavanje pod nazivom "The modern content publisher" u kojem će govoriti o pet glavnih trendova content publishinga te o izazovima s kojima se susreću kreatori sadržaja u okruženju koje se drastično mijenja.

Judd Labarthe, član je savjetodavnog odbora kompanije Effie Worldwide te sudac i moderator u Effiejevim programima širom svijeta. U agencijskom poslu proveo je 25 godina kao voditelj klijenata, copywriter i media planer radeći za klijente kao što su Volkswagen, Leica, Pernod-Ricard, Nestlé, Westin, Anheuser-Busch, Deutsche Bahn i Disney te brojne lokalne i regionalne brendove diljem Europe i Azije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U svojoj bogatoj karijeri sudjelovao je u projektima koji su osvojili pedesetak nagrada Effie, i to na tri kontinenta. Na Danima komunikacija održat će predavanje „Mitovi i mantre o učinkovitosti“ u kojem će govoriti o procesima planiranja i kreiranja učinkovitih kampanja koje će kreativci obožavati stvarati. Judd trenutno radi i živi u Berlinu te piše i predaje diljem svijeta o kreativnosti i učinkovitosti.

U tijeku je specijalna ponuda cijena kotizacija za vrijeme rane prijave (Early Bird) s popustom koji vrijedi za članove HURA-e, IAB-a, HUOJ-a (Hrvatska udruga za odnose s javnošću) i za klijente agencija HURA-e, a koja iznosi svega 999 kuna za cjelokupni program i vrijedi do 1. travnja. Nakon tog datuma pa sve do početka festivala kotizacija s popustom iznosi 1.499 kuna. Cijene kotizacija bez popusta su uvećane za 20 posto. Studentska kotizacija iznosi 199 kuna za vrijeme cijelog prijavnog roka. Kao partner projekta Maistra je u svojim hotelima u Rovinju osigurala smještaj za sudionike po popularnim cijenama. Sve informacije o natjecateljskom dijelu programa, cijenama kotizacija i prijavama sudionika mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 34 članice i zastupa preko 65% ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo