Karticama vjernosti uštedi se i do 20 posto!

Odgovor na pitanje kako privući kupca brojni trgovci pronašli su u uvođenju kartica vjernosti. Svoje redovite posjetitelje nagrađuju brojnim popustima i drugim pogodnostima.

1.3.2011.
13:45
VOYO logo

Kartice vjernosti već su nekoliko godina pravi hit među potrošačima, posebice otkada smo ušli u krizu. Riječ je o karticama raznih trgovačkih lanaca, brendova ili, primjerice, restorana koje od potrošača traže vjernost, a zauzvrat daju popuste do 20 posto, ali i razne druge pogodnosti.

Primjerice, bodovi za Multipluscard skupljaju se u Konzumu, Tisku i Tisak media centrima. Na temelju skupljenih bodova svaka tri mjeseca kupac na kućnu adresu dobije kupon koji može iskoristiti na istim tim mjestima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Oni koji su, pak, vjerni dm-u zahvaljujući kartici dm active beauty za svakih 10 potrošenih kuna ostvaruju jedan bod. Bodove mogu skupljati i u Austriji, Mađarskoj, Slovačkoj, Češkoj i Sloveniji. Bodovi vrijede dvije godine, a svaka dva mjeseca ponuda koju obuhvaćaju se mijenja.

Skupljanje bonitetnih bodova pomoću Mercator Pika kartice kupcima, pak, donosi uz brojne druge pogodnosti i popust od tri do šest posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iris svojim kupcima nudi karticu Beauty&fashion club u kojem 20 kuna vrijedi kao jedan bod. Pogodnosti se mogu koristiti nakon prikupljenih 100 bodova, a minimalna kupnja je 100 kuna.

Zagreb Exclusive Card svojim korisnicima nudi popuste u noćnim klubovima, trgovinama, muzejima, teretanama i salonima za uljepšavanje, ali joj godišnja cijena iznosi 520 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I Magma ima svoju karticu koju kupci mogu koristiti u njenim prodavaonicama. Prikupljen bodovi, od kojih svaki vrijedi jednu kunu, mogu se iskoristiti šest mjeseci od datuma skupljanja.

Među brojnim karticama Večernji list navodi i onu Billa Cluba, čije prikupljanje bodova osigurava sudjelovanje u raznim akcijama te McMemeber karticu McDonald'sa. Ona, pak, potrošačima pri svakoj kupnji McMenua osigurava gratis proizvod.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201103010201006 arti-201102040300006 arti-201102090078006

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo