Jedinstvena prilika kreativcima da se predstave potencijalnim poslodavcima

U sklopu Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, 16.

3.4.2014.
11:10
VOYO logo

U "Noći živih talenata" talentirani copywriteri, dizajneri, fotografi i ostali slobodni umjetnici moći će po modelu "speeddatinga", odnosno 10-minutnih razgovora s kreativnim direktorima renomiranih domaćih marketinških agencija prezentirati svoje najbolje i najoriginalnije autorske radove te dobiti korisne povratne informacije o svom dosadašnjem radu.

"Ovo je jedinstvena prilika za dizajnere, tipografe, ilustratore, industrijske dizajnere, animatore, tekstopisce, skladatelje, fotografe, redatelje, DOP-ove i druge kreativce iz cijele regije da upoznaju kreativne direktore najboljih hrvatskih agencija sa svojim radom, te da si u direktnom razgovoru otvore put za poslovnu suradnju. Noć živih talenata je velika novost na Danima komunikacija i očekujemo velik interes sudionika iz Hrvatske i drugih zemalja", izjavio je Davor Bruketa, član organizacijskog odbora Dana komunikacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kreativni direktori koji sudjeluju na Noći živih talenata: Almir Okanović, BBDO, Davor Bruketa, Bruketa&Žinić OM; Davor Runje, Drap; Goran Božić, McCann Erickson; Hrvoje Grubišić, Degordian; Hrvoje Škurla, Farenheit; Igor Mladinović, Imago reklamna agencija; Jakov Vilović, Utorak; Joško Jureškin, Leo Burnett; Lidija Čakanić, Unex; Martina Pavić, Grey Worldwide Zagreb; Miran Tomičić, Bruketa&Žinić OM; Nataša Buljan, Grey Worldwide Zagreb; Nikola Žinić, Bruketa&Žinić OM; Sandra Krasić, Publicis Worldwide; Siniša Waldinger, Bruketa&Žinić OM.

Kreativni direktori s kojima će sudionici na "Noći živih talenata" moći razgovarati bit će odabrani nasumično, a svaki kreativac će imati priliku prezentirati svoj rad pred troje do četvero kreativnih direktora. Noć živih talenata završit će druženjem svih sudionika i kreativnih direktora na večernjem partiju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako se prijaviti za sudjelovanje: Potrebno je ispuniti prijavni obrazac koji se nalazi na http://www.danikomunikacija.com i poslati ga na e-mail adresu: mailto:info@danikomunikacija.com. Prijave su otvorene do 5. svibnja 2014., a broj mjesta je ograničen. Cijena kotizacije za sudjelovanje na Noći živih talenata iznosi 199 kn+ PDV, a uključuje sudjelovanje i na večernjem partiju. Kotizacija za Noć živih talenata ne uključuje festivalsku kotizaciju, a festivalska kotizacija ne uključuje kotizaciju za Noć živih talenata.

O festivalu Dani komunikacija: Drugo izdanje nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija održat će se od 15. do 18. svibnja 2014. u hotelu Lone u Rovinju. Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatska podružnica Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB) kao organizatori festivala ove godine donose osvježenu programsku strukturu, interaktivne radionice i vodeće svjetske predavače iz područja marketinga poput Krisa Hoeta, Marka Trussa, Georgesa Mohammeda Cherifa, Julie Burstein i drugih. Više o samom festivalu možete pronaći na web stranici: http://www.danikomunikacija.com

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu te zastupa preko pola ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

IAB Hrvatska: IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga tako da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo