Jedan od nekad vodećih modnih brendova odustaje od svog loga

Poznata tvrtka koja proizvodi odjeću smatra da će prodaju konačno uspjeti podići ako iz nove linije izbaci svaku natruhu svog loga.

29.8.2014.
7:09
VOYO logo

Abercrombie & Fitch prije petnaestak godina bio je u vrhuncu svoje slave. Tinejdžeri su ga smatrali šestim najboljim brendom na svijetu, a njihova odjeća donosila je milijarde dolara. Osobitu senzaciju predstavljala je njihova odjeća za surfere Hollister Co. No, danas, s dućanima poput H&M-a i Zare, poznati brend mora tražiti nove načine kako ponovo zauzeti staru poziciju na tržištu.

Već deseti put za redom kompanija je objavila pad u kvartalnoj prodaji, nakon čega su im dionice pale 8,5%.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Glavni direktor Mike Jeffries najavio je kako će s novih linije odjeće biti uklonjeni natpisi kompanije. "U proljetnoj sezoni planiramo svesti logo na praktički ništa",. objavio je planove za sjevernoameričko tržište. Tako će logo, nekad prepoznatljiv detalj koji čini razliku između markirane i nemarkirane robe, čini se, nakon godina izgrađivanja, biti žrtvovan novim prilagodbama tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo