IKEA / nam priprema pravu malu revoluciju u dizajnu

Nakon uređivanja kuhinja, kupaonica i dnevnih boravaka diljem svijeta, IKEA smišlja novi pristup dizajnu.

24.9.2014.
8:40
VOYO logo

Prihodi IKEA-e snažno su rasli dijelom zbog toga što su održavali troškove niskima tako što su uvjerili svoje kupce da sami mogu iz dijelova sastavljati proizvode. Sada žele do 2020. udvostručiti te prihode, na 50 milijardi eura i povećati broj trgovina, piše Reuters.

IKEA-ine trgovine u proteklih godinu dana posjetilo je 775 milijuna ljudi u oko 50 zemalja, a njihovu internetsku stranicu njih 1,2 milijarde.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mješavina različitih stilova

U IKEA-i su svjesna da se i sama Švedska također promijenila. Ova švedska kompanija također se širi izvan Europe, koja trenutno donosi oko 70 posto njezinih prihoda, i to na nova tržišta u nastajanju. To znači da bi im budući dizajn možda morao biti više mješavina različih stilova.

Modni dizajneri u IKEA-i

IKEA se u potrazi za idejama okreće modnim pistama. Po prvi je puta tako dovela modne dizajnere. Među njima je Katie Eary koja je osmislila zanimljive tekstile za proizvode kao što su lampe i jastučnice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Modni dizajneri mogu unijeti novi žar u uređenja kuća, budući da imaju manje tradicionalna gledišta i na drugi način biraju boje i uzorke. Njih nisu učili pravilima", kazao je vodeći IKEA-in dizajner Marcus Engman.

Dizajneri putuju u Kinu, Brazil... u potrazi za novim idejama

Engmanov tim dizajnera provodi izvan ureda, putujući u odredište kao što su Kina, Brazil ili Jugoistočna Azija kako bi došli do novih ideja i materijala poput eukaliptusovog i drva akacije. IKEA je među najvećim u svijetu koom stanovanju i kako urediti male prostore.risnicima drveta u svome poslovanju. Razmatraju i o modern

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dodajmo da su i u samom Engmanovom dizajnerskom centru, na novim proizvodima mali papirići na kojima je predložena cijena, a glavni dizajner neprestano radi na tome da cijena bude prihvatljivija za široke mase. Cilj je naravno pristupačna cijena.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo