'Majstor šoka' Oliviero Toscani održat će izložbu radova među kojima je i Benetton dječja kolekcija za proljeće/ljeto 2018.

Image

Njegove kontroverzne fotografije vinule su Benetton među jedne od najuspješnijih brandova ikada

12.1.2018.
15:23
VOYO logo

Oliviero Toscani poznat je kao tvorac najrealnijih i najšokantnijih oglasa za talijanski brand Benetton u kojima je uvijek pozivao na različitost i multikulturalizam. Iako je na sebe navukao tužbu i raskid suradnje s Benettonom zbog kontroverzne kampanje s portretima osuđenicima na smrt, brand se opet udružio s Toscanijem.

Image
Image

Najnovija kampanja za dječju kolekciju proljeće/ljeto 2018. bit će predstavljena kao dio izložbe Toscanijevih fotografija 'Non fate i bravi. Le bambine e i bambini Benetton di Oliviero Toscani' u firentinskoj palači Strozzi od 18. do 21. siječnja 2018.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izložba će uključivati neke od njegovih najpoznatijih fotografija za Benetton kampanje od osamdesetih do danas, među kojima je i ona s tek rođenim djetetom i pupčanom vrcom, djeca s teškoćama u razvoju ili legendarna fotka djeteta bijelca koje grli malog Afroamerikanca, čija je kosa oblikovana u vražje rogove.

Image
Image

Fotografije će se otisnuti i pričvrstiti na kolut od tri metra u obliku DNA lanca te će ih postaviti između stupova palače. Najnovija kolekcija već je dostupna u United Colors of Benetton trgovinama u Firenci, a glavne karakteristike su čist dizajn s naglaskom na boje i jednostavnost. Kolekcija je inspirirana stilom na američkim kampusima, bretonskim prugama i baštinom samog branda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
KSW 94
Uživo 11. svibnja
VOYO logo