Kupila novi smartphone, a onda su tek započeli problemi: 'To je bezobrazluk'

Nakon poziva našim čitateljima i čitateljicama da se jave sa svojim iskustvima kad su u pitanju njihova potrošačka prava, na našu redakcijsku adresu stigle su brojne pritužbe.

22.9.2014.
9:13
VOYO logo

''Kupila sam u trgovini mobitel smartphone, nakon 15 dana pojavile su mi se crte po ekranu. Zvala sam trgovinu gdje sam kupila mobitel i rekli su mi da ne mogu dati drugi dok im servis iz Zagreba ne odobri.

Odmah nakon toga zvala sam i servis iz kojeg su me otpilili i gdje su mi rekli da ga moram poslati na servis da ga poprave, na što sam im rekla da imam dvoje djece, da mi mobitel treba i da nemam drugi, a gospodin mi je rekao da on tu ništa ne može te da se sama snađem za drugi mobitel.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prošlo je tri mjeseca nakon što sam ga dala na popravak, a u trgovini su mi rekli da će doći za dva do tri tjedna.

Nakon dva tjedna nazvala sam servis, javila se neka žena kojoj sam dala podatke o mobitelu, no nije ga mogla pronaći. Nakon mene zvao je moj otac i pričao sa serviserom koji mu je rekao da nisu otvorili još ni radni nalog i da uopće ne zna u čemu je problem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svađe svaki dan

Tata i ja smo ih zvali svaki dan, svađali se s njima i prijetili da ćemo podići tužbu da bi oni na kraju priznali da je otišao touch i da ga nemaju na lageru, pa ga moraju naručiti, na što im je tata dao rok da za tri dana pošalju novi ili će drugačije razgovarati. Ispada da stvarno moraš biti drzak i bezobrazan jer su mi nakon tri dana poslali novi.

Samo kažem da je bezobrazluk to da kupiš mobitel svojim novcem, pa ih moraš moljakati da ti ga vrate'', poručila je ogorčena čitateljica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jeste li i sami imali problema u ostvarivanju svojih potrošačkih prava? Poslali su vam račun za koji nemate pojma da ste ga napravili? Nudili su vam staru ragu u zamjenu za smartphone koji je na popravku? Prebacivali su vas s korisničke podrške, na poslovnicu do servisera i natrag? Nisu htjeli priznati reklamaciju? Takva i slična iskustva javite nam na naš mail vijesti@portal.net.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo