Je li promjena termina Dnevnika veliki promašaj?

Na Hrvatskoj radioteleviziji, očito svjesni da im gledatelji središnjeg Dnevnika bježe konkurenciji, odlučili su spašavati stvar promjenom termina svoje središnje informativne emisije.

30.1.2015.
9:26
VOYO logo

Nakon istraživanja koje je su proveli na Prisavlju, a kojem se analizirala gledanost HRT-ovog središnjeg Dnevnika, zaključili su da će dobar potez biti pomicanje termina s 19,30 na 19 sati. Kada će se početi s emitiranjem u novom terminu još nije sasvim sigurno, a nagađa se da bi to moglo biti već sredinom veljače.

Osim što je u planu pomicanje satnice početka središnjeg Dnevnika, kako nam je prije par dana potvrdio ravnatelj programa HRT-a Saša Runjić, cijeli tim ljudi poradit će i na sadržajnom dijelu Dnevnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rezultati naše ankete u kojoj je sudjelovalo gotovo 9.400 ljudi pokazuju da nije "kvaka" u sadašnjem ponuđenom terminu već upravo u kvaliteti sadržaja koji se iz večeri u večer servira građanima. S obzirom velik dio njih pretplatom financira nacionalnu televiziju, nezadovoljstvo je tim veće.

Samo 10 posto za promjenu termina

Da je pomicanje termina središnjeg Dnevnika na 19 sati dobra ideja drži samo 10 posto sudionika ankete, dok je ponuđenom odgovoru "Neka poprave kvalitetu emisije, a za termin me baš briga" svog glas dalo čak 46 posto naših posjetitelja koji su sudjelovali u anketi. Protiv mijenjanja sadašnjeg termina se izjasnilo 44 posto sudionika ankete.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dnevnik Nove TV najgledaniji

Prema podacima o gledanosti pojedinih emisija, a koje smo neslužbeno dobili, tijekom prosinca 2014. najgledaniji je bio dnevnik Nove TV s udjelom od oko 16 posto, potom slijedi RTL s 11 posto, dok je tek na trećem mjestu bio HTV s udjelom od oko devet posto.

Naravno, sve ovisi o danu i ponekad se na vrhu dnevne gledanosti središnjih informativnih emisija nađe HTV-ov Dnevnik, ali statistika je neumoljiva i govori da gledanost ove nekada popularne informativne emisije među širom publikom treba spašavati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Šefovi javnog servisa sigurno su toga svjesni, a isto tako sigurno nisu zabrinuti samo zbog Dnevnika, jer zadnjih godina konkurencija ih sustiže (i prestiže) i na drugim područjima i to u prime time terminu od 19 do 23 sata.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo