Pronađene tri moguće 'Zemlje'!

Međunarodni tim znanstvenika otkrio je da oko zvijezde Gliese 667C orbitira najmanje šest planeta, a možda i sedam.

26.6.2013.

Već prije je utvrđeno da oko zvijezde Gliese 667C postoje tri planeta, od kojih se jedan nalazi u takozvanoj nastanjivoj zoni u kojoj bi temperature mogle dopuštati postojanje tekuće vode na površini. Taj planet, kao i dva novootkrivena, manji je od Neptuna, ali veći od Zemlje, piše Space.com.

Ovo otkriće triju planeta u nastanjivoj zoni zvijezde povećava izglede za nalaženje svjetova poput Zemlje na kojima bi postojali odgovarajući uvjeti za razvoj života, kazali su znanstvenici.

Zvijezda Gliese 667C je razmjerno blizu Zemlje, samo 22 svjetlosne godine. Zvijezda je otprilike veličine trećine Sunca.

Istraživanje će biti objavljeno ovoga tjedna u časopisu Astronomy & Astrophysics.

Podsjetimo planet Gliese 667C otkriven je u veljači 2011., te se pokazalo da kruži oko 'crvenog patuljka' 22 svjetlosne godine od Zemlje u zviježđu poznatom pod nazivom Škorpion. Planet je klasificiran kao 'super Zemlja' jer je najmanje četiri i pol puta veći od našeg planeta i završi orbitu svakih 28 dana.

Skriveno u raju