HZJZ POKUŠAO OBJASNITI ZAŠTO POSLOVE DAJE HDZ-OVCIMA: / 'Druga tvrtka je ostvarila manje bodova od Biance Matković'

Image

Tvrde kako je sve transparentno i pravodobno objavljeno

18.2.2021.
12:42
VOYO logo

Posljednjih dana mediji pišu o poslovima koje je HZJZ, koje vodi Krunoslav Capak, član HDZ-a dao utjecajnim HDZ-ovcima. Prvo je Net.hr otkrio kako će bivša ministrica Bianca Matković za 188 tisuća kuna promovirati cjepivo na društvenim mrežama. Danas je pak Telegram objavio kako je HZJZ prvo dao posao nabavke igli za cijepljenje Andriji Hebrangu, no danas je taj natječaj i poništen jer tvrtka u Hebrangovu suvlasništvu nije mogla isporučiti dogovoreno.

HZJZ se sada oglasio priopćenjem te navodi kako su "oba natječaja transparentna, a pozivi na natjecanje bili su pravovremeno objavljeni na mrežnim stranicama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (www.hzjz.hr) te su kasnije, odmah nakon odabira tvrtki Kormedix d.o.o. (nabava igli i šprica) i Media front d.o.o. (kampanja na društvenim mrežama), zapisnici i odluke o odabiru sa svim obrazloženjima objavljeni na našim mrežnim stranicama".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Navode kako su im potrebne precizne igle i šprice kako bi iz Pfizerovih bočica mogli izvlačiti šest ili sedam doza cjepiva, dok je bez takve opreme maksimum pet doza. "Kako imamo takve igle i šprice do početka ožujka, u prosincu smo pokrenuli natječaj kojim je kao dodatni kriterij za dodjelu bodova bio rok isporuke najkasnije do 15. veljače 2021. godine. S obzirom na nedostatak igli i šprica u cijeloj Europi i svijetu, možemo se jedino nadati kako ćemo uspjeti nabaviti dovoljne količine za sve trenutno planirane doze koje trebaju stići".

Image
OBRAT: /

Andrija Hebrang ipak neće nabavljati igle za cijepljenje, HZJZ je upravo poništio cijeli natječaj

Image
OBRAT: /

Andrija Hebrang ipak neće nabavljati igle za cijepljenje, HZJZ je upravo poništio cijeli natječaj

'Provodimo 200 nabava godišnje i nema primjedbi'

Pišu i kako provode više od 200 javnih i jednostavnih nabava godišnje i kako do sada nisu imali primjedbi. Pišu i tome zašto je natječaj poništen. "Dana 4. veljače 2021. godine odabrani ponuditelj putem elektroničke pošte je uputio očitovanje kako nije u mogućnosti ispoštovati uvjete iz ponude koji se odnose na obvezu isporuke do 15. veljače 2021. godine i Ugovor koji mu je dostavljen na potpis nikada nije potpisan. Dana 5. veljače 2021. godine Naručitelj je uputio dopis kojim ga se odabranog ponuditelja izvješćuje kako je izmjena ponude zakonski razlog za poništenje postupka jer nije bilo drugih ponuditelja te će se provesti naplata jamstva za ozbiljnost ponude".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Potom pišu i kako je s poslom koji je dobila Bianca Matković, bivša Sanaderova ministrica, sve OK. Matković je, podsjećamo, u svojim javnim istupima hvalila poteze Vlade i Stožera vezane uz koronavirus.

"HZJZ-a Kampanja za promicanje cijepljenja koja je danas već prepoznatljiva pod sloganom "Misli na druge - cijepi se" ima i komponentu promocije na društvenim mrežama HZJZ-a. Natječaj je raspisan 2. veljače 2021. godine, a sukladno Pozivu na dostavu ponuda sve pravovaljano zaprimljene ponude, prema Upisniku o zaprimanju ponuda, otvorene su 8. veljače 2021. godine. Zaprimljene su ponude od strane četiri ponuditelja: 1. Paradigma Integrirane komunikacije d.o.o.; 2. Media front d.o.o.; 3. Digital link d.o.o.; 4. Spread d.o.o".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zašto je posao dobila Bianca Matković?

Odabrali su tvrtku Media front Biance Matković. Obrazlažu i zašto:

"Ponuda ponuditelja Paradigma Integrirane komunikacije d.o.o. i ponuda ponuditelja Media front d.o.o. zadovoljile su sve formalne uvijete tražene Pozivom te su upućene na daljnje razmatranje i ocjenu. Bez obzira što ponuditelj Paradigma Integrirane komunikacije d.o.o. u svojoj ponudi nije dostavio životopis stručnjaka (voditelja kampanje), njegova ponuda uzeta je u obzir pri ocjenjivanju, ali ostvario je manji broj bodova za kreativni koncept jer je u svom prijedlogu koristio do sad već viđene poruke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Smatramo kako je jasna i transparentna komunikacija važna za uspjeh javnozdravstvenog odgovora jer on uvelike ovisi o tome pridržavaju li se građani zdravstvenih preporuka. Uz veliki trud da na vrijeme i u što većem broju osiguramo što veću procijepljenost, ali i adekvatne informacije kako bismo spriječili lažne, zavaravajuće i opasne vijesti koje i dalje cirkuliraju te kako bi ublažili rizik od "pandemijskog zamora", već više od godinu dana činimo sve što je u našoj moći kako bi osigurali zdravlje cjelokupnoj naciji jer živote ne spašava cjepivo, spašava ih cijepljenje", zaključuju u priopćenju.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo