Film 'Kokoška' uvršten na Tjedan kritike u Cannesu

Njemačko-hrvatska koprodukcija 'Kokoška' redateljice i scenaristice Une Gunjak uvrštena je u natjecateljski program kratkometražnog filma prestižnog Tjedna kritike, čije će se 53.

22.4.2014.
21:22
VOYO logo

Ta kratkometražna priča, smještena u Sarajevo tijekom rata, govori o šestogodišnjoj djevojčici kojoj otac kao rođendanski dar šalje kokoš, za nju kućnog ljubimca, a za majku nešto s čim ima drugačije planove. Po riječima redateljice, za nju je to osoban film na više razina, počevši od toga da je rođena i odrasla u Sarajevu za vrijeme rata i da joj je tatin prijatelj zaista donio živu kokošku na vrata jer je tražila pile i krumpiriće za rođendan, do toga da je to priča njezine generacije koja je prebrzo odrasla i na teži način naučila neke životne lekcije.

Gunjak je 2008. diplomirala filmske studije pri Sveučilištu u Torinu, a 2010. magistrirala montažu na prestižnoj National Film and Television School u Londonu gdje trenutno živi i radi kao montažerka i redateljica igranih i dokumentarnih filmova te reklama. "Kokoška" joj je prvi profesionalni autorski projekt, a tijekom 2012. razvijan je kroz scenaristički program European Short Pitch europske filmske mreže mladih NISI MASA. Osvojio je koprodukcijsku nagradu Zaklade Robert Bosch u kategoriji Njemačka-Istočna Europa i sufinanciran je sredstvima HAVC-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Film je sniman u Zagrebu, u produkciji njemačke kuće Zak Film Productions i koprodukciji Nukleus filma, a glume Mirela Lambić, Esma Alić, Iman Alibalić i Mario Knezović. To je drugi projekt Nukleus filma premijerno prikazan na Tjednu kritike, prva njihova koprodukcija bio je nagrađivani dokumentarac "Posljednja ambulantna kola Sofije!", koji je 2012. u tom programu osvojio i France 4 Visionary Award.

Tjedan kritike u Cannesu obuhvaća prve i druge filmove autora, a cilj mu je otkrivati nova redateljska imena. Svoje prve filmove tu su prikazali Bernardo Bertolucci, Jean Eustache, Ken Loach, Wong Kar-wai, Alejandro González Inarritu i Jeff Nichols, dok su zahvaljujući svojim kratkometražnim uratcima pozornost svjetske javnosti dobili Francois Ozon, Gaspar Noe i Andrea Arnold.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa